دیجیتال مارکتینگکسب و کار

داشبورد توییتر: نحوه استفاده از آن

آیا می دانید چگونه از داشبورد توییتر برای قابل مشاهده کردن کسب و کار خود استفاده کنید؟ اگر خودتان را وقف بازاریابی دیجیتال کنید، مطمئناً از اهمیت تعریف صحیح استراتژی رسانه های اجتماعی خود آگاه هستید. برای انجام این کار، آمار اطلاعات کلیدی در مورد نحوه تعامل مخاطب با محتوای شما ارائه می دهد. تا انتها بمانید زیرا در این مقاله قصد داریم تمام جزئیات کنترل پنل توییتر را به شما بگوییم. شما قادر خواهید بود استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشید، محتوای خود را تبلیغ کنید و نیازهای مخاطبان هدف خود را درک کنید.

بیشتر بخوانید: 8 مرحله پرسونال برندینگ در رسانه‌های اجتماعی

داشبورد توییتر

توییتر برای کمک به کنترل اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی کاربران، به‌روزرسانی‌ای را با بهبودهایی در این ابزار ارائه کرد. داشبورد توییتر اکنون جزئیات فعال‌سازی حساب را نمایش می‌دهد، به شما امکان می‌دهد تاریخچه ورود به سیستم را بررسی کنید، و بررسی دستگاه‌هایی که در طول جلسه به آن‌ها دسترسی داشته‌اند را آسان می‌کند.

توییتر اخیراً از ورود Creator Dashboard، ابزاری جدید برای سازندگان خبر داد. به لطف آن، آنها می توانند درآمد خود را مدیریت کنند، یعنی میزان درآمدی که با کسب درآمد با Super Follows و Ticketed Spaces به دست می آورند.

در حال حاضر، این عملکرد جدید در مرحله آزمایش است. اولین کسانی که آن را امتحان می کنند کاربرانی در آمریکا با بیش از 10000 دنبال کننده خواهند بود. همچنین، مشارکت محدود به سیستم عامل iOS است.

تجزیه و تحلیل توییتر

Twitter Analytics یک پلت فرم نظارت بر داده است که اطلاعات خاصی را در مورد فعالیت نمایه شما نمایش می دهد. به عبارت دیگر، معیارهای ضروری برای اندازه گیری نتایج اقدامات و استراتژی های خود را به شما می گوید.

بیشتر بخوانید: معایب محتوای کپی و تکراری

داده های ارائه شده توسط توییتر به شرح زیر است:

  • تعداد برداشت ها،
  • منشن ها،
  • بازدید از نمایه،
  • فالوور اصلی،
  • ذکر اصلی
  • توییت اصلی.

صفحه فعالیت توییت عملکرد توییت را در یک بازه زمانی مشخص نشان می دهد. همچنین می‌توانید تعداد کلیک‌های پیوند در روز را پیدا کنید.

از سوی دیگر، داده‌های برداشت‌ها، تعاملات و نرخ تعامل برای هر توییت جداگانه در دسترس خواهد بود. اما این اصطلاحات به چه معناست؟

نرخ نمایش Impressions: تعداد افرادی که توییت شما را دیده‌اند.

تعاملات: تعداد دفعاتی که کاربر با توییت شما تعامل دارد. به عنوان مثال، با کلیک بر روی لینک یا ریتوئیت آن در پروفایل خود.

نرخ تعامل: میانگین تعامل کاربرانی که توییت شما را دیده اند را اندازه گیری می کند. با تقسیم تعداد کل تعاملات بر تعداد کل نمایش ها محاسبه می شود.

برای اندازه گیری تبدیل در کسب و کار خود، باید به “Conversion Tracking” بروید. از این صفحه می توانید بازگشت هزینه تبلیغات خود را از طریق اقدامات انجام شده توسط مخاطبان خود مانند ثبت نام یا خرید مشاهده کنید.

نحوه استفاده از داشبورد توییتر

در مرحله بعد، نحوه استفاده از داشبورد توییتر را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید بیشترین بهره را از این شبکه اجتماعی ببرید.

به صفحه اصلی آنالیتیکس دسترسی پیدا کنید

ابتدا به صفحه اصلی اکانت توییتر خود بروید و بر روی گزینه های بیشتر کلیک کنید. در مرحله بعد، “Analytics” را از منو انتخاب کنید. این عمل صفحه اصلی توییتر را در یک تب جدید باز می کند.

نظارت بر فعالیت توییت

در این صفحه گزارش کلی توییتر و نکات برجسته ماه را خواهید دید. شما همچنین می توانید:

  • محدوده تاریخی را که می خواهید نظارت کنید تنظیم کنید.
  • داده ها را برای درج در گزارش ها صادر کنید.
  • معیارهای توییتر واقع در زیر نمودار را تجزیه و تحلیل کنید.
  • اندازه گیری فعالیت ویدیویی
  • برای تجزیه و تحلیل ویدئوهای منتشر شده، “Videos” را در گزینه “More” در نوار منو انتخاب کنید.

بهترین روزها برای ارسال پست را بشناسید

بهترین زمان برای ارسال پست چه زمانی است؟ آمار توییتر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که تعاملات و تأثیرات در یک روز خاص به اوج خود می رسد (مثلاً چهارشنبه ها)، هر چهارشنبه محتوا را برنامه ریزی کرده و پست کنید. این اقدامات به شما کمک می کند تا دسترسی بیشتری داشته باشید و با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنید.

کمپین های تبلیغاتی خود را مرور کنید

کمپین های تبلیغاتی در قسمت «تبلیغات شما در توییتر» یافت می شوند. اگر برای تبلیغات پول خرج می کنید، مطمئن شوید که بازده سرمایه خوبی دریافت می کنید.

Twitter Analytics مقایسه ای بین تبلیغات پولی و توییت های ارگانیک را به شما نشان می دهد. بنابراین، می‌توانید اثربخشی توییت‌های تبلیغاتی و تأثیری که روی فالوورهای شما می‌گذارد را با هم مقایسه کنید.

بدون شک کنترل پنل توییتر ابزار بسیار مفیدی برای نظارت و سنجش نتایج اقدامات بازاریابی شما در این شبکه اجتماعی است. اکنون تمام اطلاعات کلیدی را در اختیار دارید، بنابراین می‌دانید چگونه از Twitter Analytics استفاده کنید. برند خود را تقویت کنید و در شبکه های اجتماعی!

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

امتیاز خود را ثبت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا