تبلیغات

تیزر تبلیغاتی و نویسنده تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی و نویسنده تبلیغاتی:امروزه برای پیشرفت در کسب و کار، یکی از بهترین روش ها

برای افزایش مشتری، بازاریابی و تبلیغات است.

تبلیغات یک روش بسیار موثر در رونق و پیشرفت کسب و کار می باشد که توسط تیم تبلیغاتی صورت می پذیرد.

ساخت تیزر ها،روشی کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی های اعم از:

  • تیزر تبلیغاتی رادیویی
  • تیزر تبلیغاتی تلویزیونی
  • تیزر تبلیغاتی رسانه محیطی و چاپینویسنده تیزر خوب

می باشد،که در این بخش به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازید و تبلیغات خود را در این خصوص آغاز می نمایید.

تیزر ها به منظور معرفی سازمان ها،مجموعه،محصولات،خدمات و…به کار برده می شود؛ با توجه

به اینکه تبلیغات در تلویزیون در معرض دید تمامی مخاطبین قرار می گیرد،باید برای ارائه آن،از خلاقیت های بسیاری استفاده نمود؛

و در نتیجه تیزر تبلیغاتی را به بهترین،زیباترین و جذاب ترین حالت آن ،به تصویر کشید.

ویدئو های تبلیغاتی معمولا،باید حدود 10 الی 120 ثانیه باشد و بتواند محصولات و خدمات شما را به بهترین

شکل ممکن به مخاطب و مشتری نمایش دهد.برای ارائه نمونه های دیگر از تبلیغات،مانند تبلیغات تلویزیونی،

از تیزر های طولانی تر استفاده می گردد و بسته به کیفیت تیزر و زمان آن هزینه های مختلفی درج می شود.

برای اینکه بتوانید بازار پر فروشی داشته باشید،باید هویت برد خود را تقویت نمایید و یا اگر برندی ندارید،یک برند تاسیس نمایید.

انواع تیزر های تبلیغات

یک تیزر تخصصی،به طور مستقیم محصولات،خدمات و برند خود را نمایش نمی دهد؛بلکه با نمایش اهداف،ارزش ها و داستان برند جایگاه خود را در میان رقبا ارتقا می دهد.به طور کلی برای ساخت و تولید ویدئو برند خود،دقت و توجه زیادی داشته و از صرف زمان و هزینه های کافی آن هراسی ندارند.

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد،تیزر تبلیغاتی،نمونه هایی از بهترین روش ها،ابزار های بازاریابی و

افزایش کسب درآمد می باشد که برای ارائه محصولات و خدمات شما طراحی و ساخته می شوند.

ویژگی نمونه هایی از تیزر تبلیغات

  • مدت زمان تیزر :30 الی 120 ثانیه
  • اهداف تیزر:به نمایش گذاشتن امکانات و نقاط قوت
  • نوع تیزر:رئال(در برخی موارد انیمیشن 3 بعدی)
  • امکانات:موسیقی و تصاویر حرفه ای و جذاب

نمونه ای از مرسوم ترین شیوه های تبلیغاتی،استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری عمومی است؛در حال حاضر

تمامی برندینگ های دنیای تجارت، از طریق رسانه ها و کیفیت بالای کار خود ، توانسته اند از مرحله برند عبور کرده و

به مرحله برندینگ دست پیدا کنند.

مهم ترین نکاتی که در هر نوع از تبلیغات باید مدنظر داشته باشید،اندیشه،اهداف و استراتژی است که باید زمینه ساز

نوع تبلیغ باشد؛البته که داشتن تبلیغات تلویزیونی دارای امتیاز ویژه ای می باشد، اما اجرای صحیح تبلیغات و توجه داشتن

به زمان مناسب و بکارگیری یک تیزر که در مدت زمان کوتاهی شما را معرفی کند و تولید شود اهمیت بسیاری دارد.

برای این کار شما میتوانید از مشاوره یک مشاور تبلیغاتی استفاده کنید.نویسنده تیزر حرفه ای

مشاوران تبلیغاتی کسانی هستند که برنامه ریزی های شما را در خصوص دیجیتال مارکتینگ تنظیم و تدوین میکنند.

انتخاب ایده 

به طور معمول،هزینه های ساخت تیزر تبلیغات مختلف می باشد؛بنابراین در ساخت انواع مختلف تیزر ها،باید نهایت خلاقیت ،ابتکار،ایده و مهارت را برای انتقال هرچه بهتر پیام تبلیغ به کار برد.

تولید تیزر های تبلیغاتی به صورت زیر است:نویسنده تیزر معروف

  • پیش از تولید
  • تولید
  • پس از تولید

برخی از مولفه های بسیار مهم، که در تولید یک تیزر تبلیغاتی باید انجام شود،تهیه فیلم نامه،سناریو،فیلم برداری،انتخاب بازیگران،تدوین،صداگذاری و… است.

نمونه هایی از فاکتور های موفقیت یک تیزر به شرح زیر است:

  • نحوه ارائه و انتقال پیام تبلیغ(استراتژی)
  • خلاقیت در نمایش دادن پیام تبلیغ(نوآوری)
  • نحوه اجرا

اهداف اصلی تولید تیزرها،انتقال پیام تبلیغاتی است.یک تیزر دارای یک پیام و گاهی ممکن است چند پیام را انتقال دهد.

زمانی که تیزر انتقال دهنده یک پیام تبلیغ است،معمولا اکثر هدف گذاری ها و سوالات مخاطب را به سمت پاسخ ، که همان پیام تبلیغ است روانه می کند.

اما زمانی که تیزر شما دارای چندین پیام باشد،باید ماهیت پیام را سنجیده و استراتژی و سناریویی خلاق برای معرفی پیام ها در تیزر بکار برد.

 

 

امتیاز خود را ثبت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا