بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران
بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران کدام است!؟
بهترین شرکت در زمینه طراحی و سئو سایت، شرکتی است که:
به مشتری خود برنامه کاری بر حسب زمان اعلام نماید و بر طبق برنامه کار خود را پیش ببرد.
آمار از نتایج پیشرفت کار را در پایان هر بازه زمانی مکتوب تحویل نماید.
تولید محتوا بر حسب نیاز های صاحب سایت باشد و با محوریت نیازهای مشتری پی رود.
از همه مهم تر، نتایج حاصله بر حسب سئو کلاه سفید باشد.
ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ چگونه است!؟
دیجیتال مارکتینگ نیازمند دانش و آگاهی کامل از شغل مخاطب است. نیاز های مخاطب و همینطور توانایی های فعلی باید شناسایی شود. دیجیتال مارکتر با آگاهی کامل میتواند نسبت به ارائه و تدوین استراتژی مارکتینگ، پلن خود را طرح ریزی نماید. شناخت کافی از پرسونا و بازار هدف و همچنین آگاهی از بیزینس پلن سبب می شود که یک مشاوره بی نقص دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.
قیمت سئو سایت چگونه محاسبه میشود؟
سئو سایت به مراتب یک فرآیند متفاوتی برای هر شغل و هر کلمه کلیدی می باشد. هر چه فعالیت صنف مورد نظر پر مخاطب و پر طرفدار تر باشد، قطعا رقابت سخت تر است. با این وجود میتوان کمینه قیمت سئو سایت را از 3 میلیون تومان در ماه مد نظر قرار داد و البته در برخی کلمات خاص با توجه به شدید بودن رقابت در برخی از شرکت های خدمات سئو، این عدد به بالای 10 میلیون در ماه نیز می رسد.
چرا این همه اختلاف قیمت برای طراحی سایت وجود دارد!؟
برخی از مشتریان عنوان میکنند که چرا در میان همکاران شما، این همه اختلاف در قیمت طراحی سایت وجود دارد؟ در جواب باید گفت که استفاده از قالب ها و پلاگین های رایگان ( در سایت های وردپرس) و یا طراحی های آماده که برای شغل و هدف خاصی بومی نشده است، سبب کم شدن هزینه های طراحی سایت خواهد شد. همینطور ارائه هاست های اشتراکی ارزان و بی کیفیت سبب میشود که نه تنها کیفیت نهایی کار پایین باشد، بلکه در ادامه کار (سئو و بهینه سازی) هیچ نتیجه ای حاصل نگررد. اگر صرفا خواهان داشتن فقط یک سایت برای بیزینس خود هستید ، بهترین گزینه سایت های ارزان قیمت خواهد بود.
کیفیت محتوا چگونه تشخیص داده میشود!؟
در باور برخی متخصصان سئو، محتوا پادشاه است! این یعنی نشانه اهمیت زیاد محتوا. پس محتوا نیمی از مسیر سئو را پیش خواهد برد. اما باید بدانید چگونه محتوای خود را سفارش دهید!
ابتدا باید کلمات اصلی سایت توسط مشتری مشخص گردد. همچنین زیر مجموعه کلمات کلیدی نیز تعیین گردد. بدین صورت، تولید کننده محتوا میبایست با رعایت سه رکن اصلی تولید محتوا نماید (سه رکن در صفحه تولید محتوا قید شده است). دقت نمایید که عنوان شد “تولید محتوا” !!! یعنی کپی کردن محتوا از سایت های ایرانی و خارجی ، تنها جریمه شدن توسط الگوریتم پاندا را به دنبال خواهد داشت.